divendres, 22 d’agost del 2014

MISTICISME
 
 



Quan em despertaré en el vostre amor, la meva nit de comoditats
será finida.
L'alba encendrà el meu cor amb el seu contacte de foc
i el meu viatge començarà en la seva òrbita
de sofriment triunfant.
Gosaré aceptar el repte de la mort i emportar la vostra veu
al cor de la burla i de l'amenaça.
Oferiré el meu pit nu
a les malvestats llançades als vostres fills
i m'arriscaré a romandre al vostre costat,
allí on no hi queda ningí sinó Vos.

Jo sóc la cansada terra d'estiu reseca i despullada
de tota la vida.
Esperaré que el vostre aiguat baixi a la nit
i obri el meu cor, per rebre'l en silenci,
delint-me per dar-vos a canvi
les meves flors i les meves cançons.
Però la meva reserva es buida
i només un pregon sospir
puja del meu cor a través de l'herbre recremada.
Sé però que esperareu el meu matí
quan les meves hore seran curulles
amb les meves riqueses.

TAGORE





11 comentaris:

Ilesin ha dit...

Un texte ple de força,d'un missatge contundent que envia la mare terra per que els seus fills l'escoltin treballint per respectarla i cuidarla.
Una abraçada

Societat Teosòfica- ha dit...

Tagore va ser un Gran Iniciat dins de la Jerarqia espiritual, va compartir amb la humanitat la gran bellesa del seu esperit en els seus poemes místics tan apreciats.

Gracies Olga i Carles per oferir-nos aquesta joia.

Una abraçada

Patricia ha dit...

Una vez más Tagore impregnando nuestras almas de infinita belleza....

Gracias!

Abrazos fraternos.

Mª Jesús Muñoz ha dit...

Queridos amigos, el texto de Tagore es precioso, es profundo y nos remite a la fuerza del Creador y su amor, que nos abraza y nos hace tierra y cielo, sufriendo en silencio y recibiendo el golpe de la vida con toda su ingratitud y su indiferencia...El espíritu nos dará lo que necesitamos para elevarnos y transformarnos...
Mi gratitud y mi abrazo inmenso por vuestros buenos posts, amigos.
M.Jesús

Adriana Alba ha dit...

Que poema tan bonito, colmado de espiritualidad activa.
Tagore me encanta, gracias por compartir.
Abrazos queridos amigos.

Camelia ha dit...

Gracias por compartir tan lindas letras!!!!
Un besito...

Abuela Ciber ha dit...

Apreciados Olga y Carles

El blog de la Abu cumpliendo 7 años en el espacio virtual.

Gracias por haber sido participe en estos años, acompañando al mismo y muchas de sus 1534 entradas

Mis deseos para quienes se acercaron, en distintos momentos y sentires, es que vuestro camino se vea iluminado por logros y proyectos realizados, que la Luz los acompañe en el diario transitar.

Gracias por siempre estar !!!!!!!!

Cariños

Abu

SÓLO EL AMOR ES REAL ha dit...

Yo soy la cansada tierra de verano y reseca....bello!

gracias por tu compartir

Luz

Isaac

AdolfO ReltiH ha dit...

interesante, mucha sabiduría!!!
un abrazo

Marian ha dit...

Precioso!!! Me encanta Tagore.
Ya estoy por aquí queridos amigos haciendo pinitos, aunque no tengo mucho tiempo. Un abrazo grande.

Rayén ha dit...

Un aguacero puede renovarlo todo.
Al leer estos bellos versos brotan los buenos sentimientos en mi corazón.
Abracitos y feliz domingo , mis queridos amigos.